feliciajohanssonsliv.blogg.se

Följ mig och min familj :) Handlar om allt från himel och jord :)

Fredag

Kategori:

Vaknade runt 11 idag :P skönt att sova ut !
Vi åt frukost och sedan åkte vi ut till knäck och fixade det sista på bilen :P
Och när Martin kom ut börja dom att städa i ordning lite ! Men jag blev tvungen att åka hem för hade sån jävla huvudverk :( så jag och William åkte hem och åt mat och sov middag vi vaknade vid 4 när Robert kom hem :P
Så då lagade vi mat och bara umgicks :D
Senare så kom Martin upp och sedan kom Michaela upp och då hoppa jag i duschen när jag kom ut ur duschen så kom Timmy och Jack upp :P så nu sitter grabbarna och tar lite att dricka :P
Snart lägga William för natten :)
Imorgon blir det fixa i ordning is däck :)
Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: