feliciajohanssonsliv.blogg.se

Följ mig och min familj :) Handlar om allt från himel och jord :)

Fredag/lördag

Kategori: Allmänt

Mamma kom och hämtade mig och william vid 1 ungefär så då åkte vi till västervik en sväng och jag körde från kisa till västervik och det gick super !
Vill verkligen ha ett körkort :/
 
Hittade lite bra saker i västervik men bästa köpet va ett par skor :) !
När vi kom hem till mamam så börja vi med maten så vi hjälptes åt att göra mat alltod lika trevligt..
När vi ätit så färgade jag håret på mamma och hon blev SÅ fin!
Skulle med ha färgat håret men min färg fanns inte så får vänta ett tag med det.
Blev en mysig kväll!
 
Idag fick vi sova länge gick inte upp fören halv 12 :P men gud så skönt att sova..
Mamma och pappa är i skogen och jag och wille kollar på filmen bilar :P
Hoppas brorsam kommer snart och håller mig sällskap :P
 
Och i eftermiddag/kväll kommer robert hit med :)
Eftersom han jobbar idag :)
 
Får se vad som händer ikväll inget planerat iaf en så länge sugen som fan på att dra till pumpen men vet inte redigt..
 
Bilder på helgen får ni när jag kommer hem på söndag:)
Puss och kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: