feliciajohanssonsliv.blogg.se

Följ mig och min familj :) Handlar om allt från himel och jord :)

Min helg!

Kategori: Allmänt

Fredag.
När robert slutade så fäljde vi med martin och hämta en bil i emmaboda :P
Långt att åka men det gick :)
När vi kom hem så slog vi oss ner i soffan och bara myste..
 
Lite senare kom michaela upp så vi spelade lite kort och prata skit..
 
 
Lärdag..
Gick upp rätt skapligt för att göra oss i ordning för att åka på dop i gamleby för kusinen Emil :)
Så vi fick fika efteråt och sedan åkte vi hem till mamma och pappa och då fick william åka lite traktor med morfar :P
Han är helt galen i traktorer plutten :D<3
när han fått åka en stund var det dags att dra sig hem till kisa igen.
 
Senare på kvällen kom Martin,Johan,Michaela,Vera och Johan upp  så vi spelade monopol och dog oss lite att dricka :) Trevligt var det!
 
Sändag.
Vi passade på att sova länge idag när vi inte hade något bestämmt eller så :)
Det är aå skönt att sova länge :P
När vi gått upp och gjort oss i ordning så åkte vi ner till garaget för att kolla vad det är för fel på bromsarna på bilen :P
Vi hittade felet och fixade till det sen åkte vi hem och drog på en film och hade en mys söndag :)
Och så passade jag på att ta mig ett bad när killarna kollade på tv :)
Så skönt atta bara slappna av ite tänka på något bara ligga där :)
 
Slänger in lite bilder från helgen/veckan :)
Puss och kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    så söta <3

    2013-01-18 | 09:54:18

Kommentera inlägget här: