feliciajohanssonsliv.blogg.se

Följ mig och min familj :) Handlar om allt från himel och jord :)

Dålig uppdatering :/

Kategori:

Igår blev en jobbig dag eller jobbig och jobbig va bara så himla trött sov jätte lite på natten och så upp vid 7 för att gå till dagis :) men hade tur för det regnade innan jag gick och slutade när jag gick och börja när jag kom hem igen :).

Vid 4 så åkte vi ner till susanne och Stefan och där fick vi mat super gott !
Robert somna på soffan där han va också skit trött .
Blev en lugn kväll .

Idag gick vi också upp vid 7 för att gå till dagis :)
Så när jag kom hem så fixade jag mins naglar det var ett bra tag sen :P
Så nu är dom fina !

När vi kom hem va William så trött så han somna direkt och jag myste ner mig i soffan .
Nu har jag plockat i ordning lite och sitter åter igen i soffan och kollar på one tree Hill.
Får se vad som händer idag jag har iaf inga planer :P
Kan va så att Robert vill göra något så vi får se :)

Puss och kram

Kommentarer

  • Malin N säger:

    Vad vill du jobba som när du blir stor? :)

    Svar: heheh ja du inte en aning faktiskt .. :)
    feliciajohanssonsliv.blogg.se

    2013-02-01 | 12:05:37

Kommentera inlägget här: