feliciajohanssonsliv.blogg.se

Följ mig och min familj :) Handlar om allt från himel och jord :)

UNDERBAR HELG!

Kategori: Allmänt

Fredags så blev det bara massa mys med mamma och pappa i soffan.
Vi gjorde pizza ochbaa umgicks helt underbart..
Att man kan sakna sina föräldar så mycket som jag gör ibland är sukt!
Det är bra så underbr att komma hem oh umgås med dom!
Önskar vi hade närmare till varandra..
 
 lördags så umgicks jag och mamma störst delen av dagen ..
När vi ätit mat så ville pappa ha hjälp at lastaav ved så snäll som man är så hjälpte jag till :)
 
Sedan efter vi fixat veden så gick jag in oh böjade göra mi i ordning för att förjamed dror ner till honom..
När jag gjort mig i ordning klart så tog vi lite att äta innanvi började dricka :)
Vid 20.25 gick tåget in till västervik för att gå ut på krogen :)
Och det bästa av allt jag behöver int betalla ett skit :D
När jag fyllde 18 i maj så sa brorsan att han skulle bju mig p kroggen och det fck bli den här gången :)
Så nu har man prövat på  palladium med :)
Jag hade väldigt roligt och det var en super kul kväll :)
 
Men när vi kom hem till bror igen fick jag ett mindre kul sm av mamma att william fått magsjuka :(
Så himla tråkigt !
 
Söndagen blev lugn va rätt trött och självklart bakis :/ men det får jagju skylla mig själv för!
Robet kom och hämtade mig och william runt 5-6 :)
Så då blev det hem och mysa ner oss i soffan ..
 
så har min helg varit!
Puss och kram
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Varför bloggar du inget längre?

    2013-03-05 | 11:48:41

Kommentera inlägget här: