feliciajohanssonsliv.blogg.se

Följ mig och min familj :) Handlar om allt från himel och jord :)

min helg.

Kategori:

lördags va rätt lugn fast på kvällen blev det att dricka lite med trevligt folk ..
så det blev ganska sent.
fast william va jätte pig inte alls trött.


söndag. vi sov länge jag och william men när vi väl gått upp så myste vi allihopa i soffan innan vi gjorde frukost .
sedan åkte vi och plockade ur roberts arbetsbil för den sks in på verkstad så åkte vi och hämta en annan bil han ska ha så länge ..
när vi kom hem lagade vi mat och drog på en film till slut blev det att vi kollade på 3 filmer :p hehe men det var skönt att bara koppla av och umgås med min fina familj!

idag har vi tvätten så får bli änu en lugn dag med massa mys!


puss och kram

Kommentarer

  • Sanna säger:

    är din bror singel?

    Svar: nej det är han inte ..
    feliciajohanssonsliv.blogg.se

    2013-01-28 | 16:19:58

Kommentera inlägget här: