feliciajohanssonsliv.blogg.se

Följ mig och min familj :) Handlar om allt från himel och jord :)

Skit snö !!

Kategori: Allmänt

Gud vad jag är trött på denna snö.. Vill ju ha vår och sommar nu..
 
Men iaf den 15 Mars klarade jag mitt körkort :D !
Hur skönt som helst att kunna åka ditt jag vill när jag vill ist för att be om skjus jämt.
 
Så i lördags va jag och michaela ute och ragga runt hela kvällen :P
 
Veckan har gått väldigt fort. William har varit på dagis hela veckan så varje dag vid 9 har jag åkt till roberts jobb och ätit frukost med honom och hans arbetskamrater . :)
Väldigt trevligt faktiskt.
 
Måndag till tisdag sov Michaela hos mig så vi satt uppe till sent coh prata så va jätte trött när klockan ringde och det var dags att gå upp och köra lille man till dagis :) 
 
Igår bytte vi topp i amazon som ska vara klar tills vi ska åka till elmia :D
Kommer bli så kul !
 
Idag hämtade jag upp michaela vid 11 när jag hämtade william på dagis så nu har vi tagit lite foton men va tvungen att ladda bateriet i kameran så blev inte så många men vi ska ta några till när det finns bateri i kameran :)
Kanske slänger upp några sen om det blir några bra vill säga :P heh
 
Imorgon ska jag åka ner och lämna wille hos mamma och pappa för vi ska på fest hos martin :) Hoppas på en trevlig kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: