feliciajohanssonsliv.blogg.se

Följ mig och min familj :) Handlar om allt från himel och jord :)

Ojoj dålig uppdatering!

Kategori:

Får uppdatera er lite om min helg :)

Fredag kom mamma och hämtad William och mig så vi drog till västervik och gjorde riktiga fynd :)
Hittade 3 klänning 3 par byxor och 2 bh och lite kläder till William på rean :P
Nät vi kom hem gjorde vi tacos och hade massa mys med mamma och pappa tills brorsan ville att jag skulle komma ner till han :) så umgicks med honom på kvällen .

Lördagen blev massa mys med mins underbara föräldrar :)
När Robert slutat jobba kom han och hämta mig och William :)
Hoppade in i duschen direkt när jag kom hem sedan kom Michaela upp så vi tog oss ett par grogg :)
Blev en vänligt rolig men sen natt va hemma runt 5 :P men kul hade vi !

Söndagen blev det att plocka i sär en motor som vi ska sätta i amazon till sommaren :)
Och William fick leka med sin kusin som han tyckte va väldigt roligt synd bara att dom träffas så sällan !
Så dom lekte och åt ur samma skål :) så söta dom är tillsammans !

Idag har jag tvättat från 2 och tvättar fortfarande men nu är vi i garaget och fixar lite med amazon :)

Bilder på William och hans kusin :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: