feliciajohanssonsliv.blogg.se

Följ mig och min familj :) Handlar om allt från himel och jord :)

Hemsk morgon!!

Kategori:

Usch vilken morgon !
Börja med att det hög tag i magen och jag kunde inte röra mig det gjorde så fruktansvärt ont så jag tog mig in till duschen och stod och spola varmt vatten på magen i hopp om att det skulle släppa men inte :/
Så tog mig ur duschen gick och värmde vetekudden och la mig i sängen med William och kolade på rorri racerbil efter vi legat i sängen 2 timmar började det släppa lite så jag iaf kunde röra mig ..
Undrar fortfarande vad det var som hände ? :O
Aldrig varit med om sån smärta i magen innan ..

När vi tagit oss ur sängen gjorde vi lite att äta och fortsatte mysa en stund :)

Har plockat i ordning lite här hemma och sorterat lite kläder och hängt in tvätten som vi tvätta igår ..

Nu ligger jag i soffan och väntar på att älskling ska komma hem :)
Vet inte vad vi ska hitta på idag känner för att bara ligga i soffan har fortfarande lite ont när jag rör på mig hoppas inte att det händer igen !
En bild på mig och Wille imorse :)
Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: