feliciajohanssonsliv.blogg.se

Följ mig och min familj :) Handlar om allt från himel och jord :)

härligt!

Kategori: Allmänt

Igår solade jag och michaela en gång till och denna gång blev man faktiskt brun :)
Så nu är jag inte lika blek iaf skönt det!
Efter vi solat så körde robert ner mig och william till mamma och pappa, skulle ha tagit A-traktorn men eftersom den jävla snön va tvungen att komma igen så blev det inte så..
När vi kom ner så va vi en liten stund i garaget för pappa och bror va där :)
lite senare så fick william åka med pappa (morfar) i traktorn och det tycker han är så kul :)!
 
Mamma och jag bakade hallongrottor och gud vad goda dom blev ..
Så när vi hade privsmakat dom så blev det sängen efter det klockan drog iväg..
 
Idag har vi mysit i soffan.
Va ute en timma förut och lekte i snön och william ville att jag skulle skotta upp en bana han kunde springa så då var jag snäll och gjorde de. det ser lite roligt ut när det är skottat en ring mitt på gräsmattan :P hehe
Nu sover plutt middag och jag är rastlös :P
Men har varit snäll och dammsugit och tvättat en maskin tvätt åt mamma :)
 
Väntar på att klockan ska bli 2 då mamam kommer hem.
OCh ikväll blir det en myskväll med familjen. :)
Puss och kram ! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: